ﭘﺴــــــﺮ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ﭘﺴــــــﺮ
نوشته شده در دو شنبه 27 مهر 1394
بازدید : 257
نویسنده : AFSOON

ﭘﺴــــــﺮ ﺑﺎﯾـﺪ ﻭﻗﺘـــﯽ ﻗــﻬـــﺮ ﻣﯿــﮑـﻨــی ....

ﺍﺱ ﺑــﺪﻩ ﺑـﮕــﻪ :

ﻫـﯽ ﺣـﻮﺍﺳــﺖ ﺑــﺎﺷــﻪ ...

ﻗﻬﺮﯼ ﮐــﻪ ﻗــﻬــﺮ ﺑــﺎﺵ ﺑــﻪ ﺩﺭﮎ

ﻓــﻘــﻂ ﺣـﻮﺍﺳــﺖ ﺑــﺎﺷـﻪ ﺩﺳــﺖ ﺍﺯ ﭘــﺎ ﺧـﻄــﺎ ﮐـﻨــﯽ ﺩﻧـﺪﻭﻧــﺎﺗــﻮ ﺧــﻮﺭﺩ ﻣــﯿﮑﻨـﻢ...

 




مَن وَ تُو یک " ما " ساختیم . . . دِلَم بَرایِ " ما " می سُوزَد اَگر روزی مَن وَ تُو تَنهایَش بُگذاریم



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
T.T.M1380 در تاریخ : 1394/7/29/3 - - گفته است :
↯♨میدونی♨

♨✘اگه یه روز بچه دارشم♨✘

✘اگه بچم دختر باشه↯✘

↓↑به جای اینکه مدام↓↑ گوشیشو✘چک کنم ↓↑

↯●•یا ●•

کیفشو جیباشو بگردم

●•یا●• ↯

لای دفتر خاطراتشو←بگردم و متن هاشو↭بخونم

↯که بفهمم↯

دخترم در↑ دوریه من↭داره ↑چه غلتی میکنهههه

←میرفتم♨

←●•شب ✘

←بالشتشو✘چک میکردم که مبادا ●•خیس باشه✘







حالا اومدیمو●• بچم ♚پسر♚بود

♚اگه

یه↑روزی

♨دستش♨

←سیگار✘ببینم

↯✘میزنم✘↯

●•زیره●•↯

←گوشش♨

نه واسه اینکه↭دوست دختر↭داشته

↭حالام●●

دوست دخترش↯ولش کرده↭ناراحته

↭نهههههههه↭

واس خاطره↭این که

♚پسسسره♚ مننننننننننننن♚

●•نباییید●•

کم●↭بیاره

↭چوون↭

من↑تو↑زندگیم♚

♚کم نیاوردم♨

/weblog/file/img/m.jpg
samaneh در تاریخ : 1394/7/28/2 - - گفته است :
کاش......
حتی ، یک بار....
لابه لای غم دلتنگى,من....
" تو " گذر می کردی!!!!
و مرا می دیدی....
که چو رگبار بهار....
در پی ات می بارم !!!!!
گفته بودند که :
"از دل برود ، هر آنکه از دیده برفت"
"تو " که همچون نفسی....
" تو " که....
از دیده برفتی و نرفتی از یاد...
مبر از یاد مرا❤
.

/weblog/file/img/m.jpg
ali bagheriyan در تاریخ : 1394/7/27/1 - - گفته است :
به چشمهایت بگو....آنقدر برایم رجز نخوانند...
من اهل جنگ نیستم...شاعرم...
خیلی بخواهم گرد و خاک کنم شعری مینویسم
آنوقت اگر توانستی
مرا در اغوش نگیر……


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: